reklama

Markíza pokazila kampaň Bojíte sa ma, odhalila ju skôr

Tajomná teasingová kampaň "Prečo sa ma bojíte?" sa šíri už niekoľko dní v televízii, v rádiách, aj na reklamných plochách. Hoci veľké odhalenie avizovali zadávatelia o takmer tri dni, Markíza omylom nasadila druhú časť kampane včera.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (56)
Obrázok blogu

"Prečo sa ma bojíte? Prečo ma ignorujete?" pýta sa v spote vážny mužský hlas. Základným prvkom kampane je nekompromisný pohľad muža v strednom veku a atmosféra strachu, zvýraznená hudbou aj tmavým pozadím.

Odhalenie kampane je podľa časomiery na propagovanej stránke www.bojitesama.sk naplánované na polnoc z 10. na 11. októbra. Napriek tomu, na Markíze sa objavilo odhalenie kampane už včera večer. Markíza odvysielala reklamný spot, kde sa ukáže, že tajomným mužom je lekár, ktorý vyzýva ženy, aby prišli na preventívne prehliadky a tak pomohli skôr diagnostikovať ochorenie. Je to nová kampaň Ligy proti rakovine. Z krokov autorov kampane - agentúry Visibility, ale aj Ligy proti rakovine - bolo zrejmé, že s veľkým odhalením chceli prísť až v noci zo stredy na štvrtok.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Kampaň sa mala odhaliť 11. októbra 2012, ale jednoducho páni v Markíze nezvládli prečítať dva dátumy správne," povedal pre Omédiách.com ráno Juraj Sasko, executive director VISIBILITY. Neskôr doplnil, že šlo o "nešpecifikovaný technický problém."

"Nič to nemení na fakte, že posolstvo Ligy proti rakovine o preventívnych prehliadkach pre ženy pôjde pomaly von a pevne veríme, že svoj účel splní," dodal. Oslovila som aj Markízu, zatiaľ sa nevyjadrila.

Kampaň bola do publikovania tohto článku tajomná aj na sociálnej sieti. Rovnako aj Liga proti rakovine aj na svojej stránke mala len indície: „Tento rok sme pre vás pripravili zaujímavú preventívnu kampaň, ktorej hlavnú pointu sa dozviete až postupne. Sledujte médiá, sledujte našu stránku i facebook fan-page a v priebehu nasledujúcich dní sa dozviete, čo Vám chceme povedať." Na 10. októbra má Liga ohlásenú tlačovú besedu na tému "Onkologické ochorenia u žien - potreba prevencie."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bez ohľadu na spôsob odhalenia, minimálne doterajšia časť kampaň splnila svoj účel. Bola výrazná, nielen tým, že nepríjemný pocit, ktorý vyvolávala, nútil ľudí, aby si samotnú kampaň všimli. Vyvolávala pocit zvedavosti, debaty, čo je pre každú kampaň dobré. Je na škodu, že odhalenie prišlo skôr ako kampaň ohlasovala.

Viac o médiách na novom mediálnom portáli www.omediach.com.


Miroslava Kernová

Miroslava Kernová

Bloger 
  • Počet článkov:  180
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Nové články hodnotiace médiá nájdete na webe OMEDIACH.com. Cieľom blogu je prispieť k väčšej slobode, etike a profesionalite slovenských médií. V minulosti som pracovala pre SME a Trend. V súčasnosti vediem web OMEDIACH.com. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSprávyKomentáre

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu