Markíza pokazila kampaň Bojíte sa ma, odhalila ju skôr

Autor: Miroslava Kernová | 8.10.2012 o 9:03 | (upravené 8.10.2012 o 11:53) Karma článku: 10,70 | Prečítané:  25990x

Tajomná teasingová kampaň "Prečo sa ma bojíte?" sa šíri už niekoľko dní v televízii, v rádiách, aj na reklamných plochách. Hoci veľké odhalenie avizovali zadávatelia o takmer tri dni, Markíza omylom nasadila druhú časť kampane včera.

"Prečo sa ma bojíte? Prečo ma ignorujete?" pýta sa v spote vážny mužský hlas. Základným prvkom kampane je nekompromisný pohľad muža v strednom veku a atmosféra strachu, zvýraznená hudbou aj tmavým pozadím.

Odhalenie kampane je podľa časomiery na propagovanej stránke www.bojitesama.sk naplánované na polnoc z 10. na 11. októbra. Napriek tomu, na Markíze sa objavilo odhalenie kampane už včera večer. Markíza odvysielala reklamný spot, kde sa ukáže, že tajomným mužom je lekár, ktorý vyzýva ženy, aby prišli na preventívne prehliadky a tak pomohli skôr diagnostikovať ochorenie. Je to nová kampaň Ligy proti rakovine.  Z krokov autorov kampane - agentúry Visibility, ale aj Ligy proti rakovine - bolo zrejmé, že s veľkým odhalením chceli prísť až v noci zo stredy na štvrtok.

"Kampaň sa mala odhaliť 11. októbra 2012, ale jednoducho páni v Markíze nezvládli prečítať dva dátumy správne," povedal pre Omédiách.com ráno Juraj Sasko, executive director VISIBILITY. Neskôr doplnil, že šlo o "nešpecifikovaný technický problém."

"Nič to nemení na fakte, že posolstvo Ligy proti rakovine o preventívnych prehliadkach pre ženy pôjde pomaly von a pevne veríme, že svoj účel splní," dodal. Oslovila som aj Markízu, zatiaľ sa nevyjadrila.

 

 

Kampaň bola do publikovania tohto článku tajomná aj na sociálnej sieti. Rovnako aj Liga proti rakovine aj na svojej stránke mala len indície: „Tento rok sme pre vás pripravili zaujímavú preventívnu kampaň, ktorej hlavnú pointu sa dozviete až postupne. Sledujte médiá, sledujte našu stránku i facebook fan-page a v priebehu nasledujúcich dní sa dozviete, čo Vám chceme povedať." Na 10. októbra má Liga ohlásenú tlačovú besedu na tému "Onkologické ochorenia u žien - potreba prevencie."

Bez ohľadu na spôsob odhalenia, minimálne doterajšia časť kampaň splnila svoj účel. Bola výrazná, nielen tým, že nepríjemný pocit, ktorý vyvolávala, nútil ľudí, aby si samotnú kampaň všimli. Vyvolávala pocit zvedavosti, debaty, čo je pre každú kampaň dobré. Je na škodu, že odhalenie prišlo skôr ako kampaň ohlasovala.

 

 

Viac o médiách na novom mediálnom portáli www.omediach.com.


Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

NDS priklepla Doprastavu zákazku bez súťaže, vraj aby diaľnica neskončila v poli

Súčasťou združenia sú aj Strabag, Váhostav a Metrostav.

DOMOV

Lekári neurčujú správne príčinu smrti. Pochybili až v štvrtine

Príčina sa stanovuje na základe obhliadky a dostupných informácií.

ŠPORT

Za Slovanom stále cítiť pachuť vytunelovaných harvardov

Medzi majiteľmi je dodnes firma zapletená do tunelovania harvardských fondov.


Už ste čítali?